ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام



نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت18:16---15 آذر 1390
سلااااااااام هر دو وبم اپه یه سر بزن،مرســـــــــی

lovelorn
ساعت8:38---14 آذر 1390
منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ، بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است

از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیکترین راه به الله حسین است . . ..


lovelorn
ساعت8:38---14 آذر 1390
علی یک دسته گل از یاس آورد / زطوبی شاخه ی احساس آورد

میان باغی از گل های زهرا / خوشا ام البنین عباس آورد . . .


lovelorn
ساعت8:38---14 آذر 1390
السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین


lovelorn
ساعت8:37---14 آذر 1390
همه جا زمزمه يا حسين و کربلاست



زمزمه ي ضجه هاي زينب و بچه هاست



خوشا به حال اونايي که دلهاشون تو بين الحرمين و کربلاست


پردیس
ساعت20:08---13 آذر 1390
بترس از ستم کردن به کسی که جز خدا یاری ندارد....
امام حسین علیه السلام

منم ایام سوگواری امام حسین رو به شما تسلیت میگم.....


طیبه.شروعی دوباره
ساعت16:32---13 آذر 1390
نردبان دلم شکسته است،میشود برای من کمی دعا کنی؟
یا اگر خدا اجازه می دهد،کمی بجای من خدا خدا کنی؟
راستش دلم مثل یک نماز بین راه،خسته و شکسته است
میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق باوفا خدا کنی؟
التماس دعا


ستاره
ساعت15:36---13 آذر 1390
سلام دوست من مرسی زیبا بود
التماس دعا موفق باشی


آناهیتا
ساعت12:36---13 آذر 1390
سلام داداش
نه اون وب مال من نیستش


آناهیتا
ساعت12:11---13 آذر 1390
سلام دوست من
ای ایام رو تسلیت میگم
واسه ماهم دعا کن

خبری ازت نیست خیلی وقته ... بیا پیشم


arezoo
ساعت11:22---13 آذر 1390
خیمه عشق حسین زده شد بر دل ما


باز نام تو شده زینت هر محفل ما


جز غم عشق تو ما را نبود سودایی


عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . .


.التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 13 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 10:26 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak